Oudervereniging

Basisschool Tarcisius heeft een zeer actieve oudervereniging.
Meld u uw kind aan bij ons op school? Dan bent u automatisch lid van de oudervereniging.

De algemene ledenvergadering, die in de maand oktober of november wordt gehouden, kan door alle leden bezocht worden. Tijdens deze vergadering wordt de begroting vastgesteld. Daarnaast kunnen leden - bij afloop van de zittingsperiode van een bestaand bestuurslid - zich verkiesbaar stellen om zitting te nemen in de oudervereniging als bestuurslid.

De oudervereniging organiseert allerlei activiteiten voor onze kinderen, zowel binnen als buiten school. Denk dan aan: Sinterklaas-, kerst- en paasviering, eindejaarsfeest, carnavalsviering en deelname aan de Kinderoptocht in Heerlen. Naast het organiseren van activiteiten onderhoudt de oudervereniging ook goede contacten met de directie en het team.

Alle hulp is welkom!
Wilt u een keer meehelpen bij het organiseren of begeleiden van een activiteit? Of wilt u meer informatie over onze oudervereniging? Stuur dan een mail naar
ac.tarcisius@innovo.nl